Projectes Erasmus +

Curs 2018 - 2019

L'IES ALmadrava participa en dos projectes Erasmus + :

• PROJECTION OF THE VET THROUGH EUROPEAN PROFESSIONAL INTERNSHIPS 2018-1-ES01-KA 102-048317
  • PROJECTION DEVELOPMENT OF THE VET INTERSHIP MODEL 2018-1-ES01-KA 102-0483226

Cicles Formatius: Pràctiques formatives a l'estranger

Projecte KA1 2017-2018: Disseny i muntatge d'un DRONE des d'un àmbit multidisciplinar

Blog del proyecto

Difusions Projecte

El dia 18 d'abril de 2018 vam participar en les jornades d'intercanvi de bones pràctiques Erasmus+ organitzades per la inspectora Soledad Sempere.

Les professores Ana Tomás i Maria Dolores González van exposar els projectes Erasmus+ que es duen a terme al nostre centre.

El dia 07 de febrer de 2018 es va presentar el projecte a l' IES Enric Valor de El Campello dins del seminari de Erasmus + KA1 que es va realitzar a dit centre.

Panel parts de Drone

L'alumnat de plurilingüe de 2 ESO ha realitzat un panell on s'expliquen totes les parts del drone.

A més a més, estan realitzant un blog on es mostraran totes les parts del projecte E+ KA1.

Mobilitats Erasmus+ KA1

L'IES Almadrava aquest curs 2017-18 està realitzant un projecte Erasmus+ KA1.

Dins d'aquest projecte hi ha mobilitats de professors/es per a realitzar cursos a l'estranger.

Aquesta setmana (20-26 oct.) dues professores estan rebent un curs a Dublin.

La setmana del 23-28 oct. altres dos professors van a Itàlia a realitzar altre curset per a millorar les competències lingüístiques i metodològiques.

22/11/2017 Erasmus KA1: Xarrada en anglès sobre el Parc Natural de Serra Gelada.

Enquesta estadística

El dia 21 de desembre de 2017 l'alumnat de 2 ESO i organitzat pel departament de matemàtiques van realitzar una enquesta estadística als vianants de Benidorm.

L'alumnat de la rama plurilingüe va realitzar en anglès l'enquesta.

Aquesta activitat forma part del projecte Erasmus+ KA1.

Moltes gràcies a totes les persones que van col·laborar.