Matricula BAT

INFORMACIÓ:

LES PERSONES ADMESES HAN DE DESCARREGAR ELS DOCUMENTS DE MATRÍCULA I PRESENTAR-LOS AL CENTRE

Cal descarregar els documents necessaris per a formalitzar la matrícula correctament. Les instruccions de pagament de tasses estan detallades al full d'instruccions.

Tota la documentació s'ha d'entregar en la secretaria del centre dins dels terminis.

WEB FAMILIA - CONTROL DE FALTES I QUALIFICACIONS

Informació

NOTA: L'imprés de matrícula cal imprimir-lo a doble cara, d'aquesta manera tota la informació estarà en una sol full. Cal tenir en compte que hi han dos còpies, una per a la persona interesada i altra per al centre.

2n BAT

AJUNTAMENT BENIDORM: BONO ESCOLAR MUNICIPAL PER A TRANSPORT PÚBLIC PER A ALUMNAT D'ESO, BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL EMPADRONAT A BENIDORM