Dia de la llengua materna 2018

El dia 2 de març de 2018 va ser un gran dia a l'IES Almadrava. Vam celebrar per quart any consecutiu el Dia Internacional de la Llengua Materna; vam celebrar que som una gran comunitat en la qual convivim 38 cultures diferents, fet que ens enorgulleix. El dia es va iniciar amb un passacarrer de vestits regionals acompanyat per la "colla de xirimiters i tabaleters" del nostre centre.

Després va haver-hi actuacions en les quals van participar professors/es alumnes i altres membres de la nostra comunitat educativa. Paral·lelament es van realitzar tallers (jocs del món, danses valencianes, balls llatins, pintura amb henna, xapes, màgia i d'escriptura amb diferents llengües) amb una gran acollida.

Per finalitzar, va tindre lloc la tradicional degustació gastronòmica dels deliciosos plats i delicatessen aportats per l'alumnat. Aquest any vam comptar amb la presència de tota la jornada d'una representació d'ASMIBE, associació a la qual vam destinar els diners recaptats amb la venda de tiquets per la degustació gastronòmica i que va participar activament amb una actuació. Cada any ens superem. El Dia de la Llengua Materna està convertint-se en un dia important per al nostre centre. Dia que tots nosaltres vivim amb il·lusió.

Vam recaptar 609€ destinats a ASMIBE.

Fotos de l'acte

Videos de l'acte