Teatre: La Marea per a 1r BAT a la Universitat d'Alacant

Teatre La Marea

Dimarts passat 25 d'octubre, els alumnes de 1º de Batxillerat van acudir a la Universitat d'Alacant per a presenciar La marea. I els peixos van eixir a combatre contra els homes,  una obra de teatre que ha tingut com a base, a més de textos d'Angélica Liddell, els testimoniatges directes d'immigrants sirians i senegalesos desplaçats dels seus països i que viuen a Alacant. Són en concret un estudiant de la UA i un treballador d'un restaurant i els seus tres companys de pis.
Us deixe l'opinió de Yaru Chen, alumna del centre, sobre l'obra: “La Marea, un teatre impactant des del primer minut, on mostra una crua realitat a través de vides tan diferents i al mateix temps tan similars. En ella, es critica a la població europea per la seua actitud conformista i hipòcrita. Una experiència única en la qual posar-se en la pell d'aquells que han viscut la guerra i viatjar al costat d'ells a través dels sentits a un nou món: Europa”.
En finalitzar la representació, els alumnes van gaudir d'un col·loqui amb els actors i director de la mateixa, en la qual van poder preguntar sobre el procés de creació del text, així com de les experiències viscudes durant els assajos i l'estrena.