Dia de la llengües maternes 2016

EL dia 19 de febrer de 2016 es va celebrar a l'IES el dia de les llengües maternes. Ho varem celebrar amb balls, cançons, trajes regionals, menjars tradicionals i molt més.

Mapa de nacionalitats a l'IES

Panels diversos realitzats pels alumnes

Tallers de cultures de diferents països, de ciència, etc.

Vestits típics

i música, molta música!!!

i menjars típics per a tothom!!!

Concurs Fotografia 2017

VII Concurs de Fotografia Mediambiental

VI CONCURS DE FOTOGRAFIA MEDIAMBIENTAL

"TEXTURAS EN LA NATURALEZA"

Bases del concurs

Qualitat

IES L'Almadrava

Nivell de qualitat actual :

Nivell 2

Igualtat
  Dia dona treballadora
  Violència gènere

Videos per treballar en tutoria:

Assetjament Escolar  Hikikomori
 Efecte Pigmalion Video
 Curt Racisme Racisme
Violència home-dona i dona-home Experiment Social
Video sobre Autisme El viatge de Maria

Avis Legal

AVÍS LEGAL

La utilització del contingut i/o servicis del portal per part de l’usuari suposa l’acceptació expressa de les condicions següents:

Condicions d’ús del portal

L'IES L'ALMADRAVA , que depén de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, es reserva el dret d’efectuar modificacions en el contingut d’este portal sense previ avís, així com de la seua configuració i presentació.

Este portal pot contindre enllaços a pàgines externes i la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació no és responsable del contingut de les dites pàgines externes ni de qualsevol altre aspecte relacionat amb estes.

Els textos, imatges, logotips i la resta de continguts inclosos en este portal són propietat de L'IES L'ALMADRAVA i la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació. Queda prohibida la transmissió, la distribució, la reproducció o l’emmagatzematge, total o parcial, excepte si s’obté prèviament el consentiment de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació i excepte quan s’indique el contrari.

Per a poder instal·lar o utilitzar qualsevol programari que es trobe disponible per a ser descarregat des d’este portal han d’acceptar-se prèviament els termes del contracte de llicència, si n’hi ha, que acompanye o s’incloga en el programari.

L'IES L'ALMADRAVA no es fa responsable dels possibles danys que es puguen produir pel fet d’utilitzar versions no actualitzades de navegadors, o de les conseqüències que es puguen derivar del mal funcionament del navegador, ja siga per configuració inadequada, presència de virus informàtics
o qualsevol altra causa aliena a L'IES L'ALMADRAVA.

Protecció de dades de caràcter personal

En compliment de la LO 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, L'IES L'ALMADRAVA l’informa que les dades de caràcter personal que ens proporcione a l’omplir algun formulari d’inscripció, sol·licitud o consulta que aparega en la present Web, seran
objecte de tractament i recollides en un fitxer de dades, el responsable del qual és el corresponent òrgan superior o centre directiu de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació.

Per a exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seues dades personals, en els termes i condicions previstos en la pròpia normativa vigent en matèria de protecció de dades, pot comunicar-ho per escrit al centre o al Registre General de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació:

C/ del llaüt, 10

03503 Benidorm

La recollida de les seues dades de caràcter personal es du a terme amb la finalitat principal de poder oferir i prestar-li els servicis oferits en esta web.
L'IES L'ALMADRAVA farà ús de les dades de caràcter personal facilitades per vosté exclusivament per a les finalitats indicades. No compartim la informació subministrada amb tercers excepte exigència legal o de procediments legals i, en cap cas, venem este tipus d’informació.
L'IES L'ALMADRAVA li fa saber que té implantades les mesures de seguretat d’índole tècnica i organitzatives necessàries que garantisquen la seguretat de les seues dades de caràcter personal i eviten la seua alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat, segons el que disposa el RD
1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de Desplegament de la LO 15/1999.

Legislació aplicable i jurisdicció