Documentació Secretaria

Documentació per a descarregar
SOL·LICITUDS DE CERTIFICATS
Sol·licitud de certificat per al professorat
Sol·licitud de certificat per a l'alumnat

RECLAMACIONS
Sol·licitud de reclamació de notes (ESO, BAT i CCFF)
Sol·licitud de reclamació de notes - Proves d'accés
Sol·lititud de reclamació de notes - Proves per a l'obtenció del títol de Tècnic o Tècnic Superior
Sol·licitud de reclamació d'Admissió

CICLES FORMATIUS
Sol·licitud de renúncia a l'avaluació
Sol·licitud d'anul·lació de matrícula

IMPORTANT: Una vegada cumplimentada la documentació cal presentar-la en la secretaria del centre.

Sol·licitud dels títols de CCFF i Batxillerat.

Document de sol·licitud de títol

Enllaç de conselleria pagament taxes

Nota: Per sol·licitar el Títol hauràs de traure dues taxes:

• Taxa per expedició de Títol
  • Taxa per serveis administratius per a demanar el certificat acadèmic

Informació PAU 2017

SELECTIVITAT – 2017

L'ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR QUE HAN DE FER LA PAU, Hauran DE SEGUIR ELS SEGÜENTS PASSOS.

1) Fer el pagament de la Taxa per a sol·licitar el Títol:

• Taxa per expedició de Títol
  • Taxa per serveis administratius – certificat acadèmic

Hauràs d'entrar en l'Enllaç de conselleria pagament taxes http://www.ceice.gva.es/doc046/gen/es/ i traure el document de sol·licitud de Títol.

2) Pagar Taxa PAU

Hauràs de traure el rebut a través d'aquest enllaç

Amb les taxes pagades i amb una fotocòpia del DNI entregar en la secretaria del centre el dia assenyalat .

MATRÍCULA ORDINARIA: 29 DE MAIG

Nota per a la convocatòria extraordinària:

Un estudiant que s'haja presentat i haja aprovat les PAU de juny, pot presentar-se a les PAU de juliol en la fase voluntària a qualsevol de les assignatures que ponderen, fins i tot a la troncal general de modalitat (Matemàtiques II, Matemàtiques Aplicades II, Llatí II o Fonaments de l'art II) que en les PAU de juny tenia en la fase obligatòria.

Les qualificacions de les PAU de juliol no li serviran en cap cas per a la preinscripció d'enguany i sols serviran per a la preinscripció del curs que ve.

En cap cas, la nova nota de l'assignatura troncal general de modalitat de la fase obligatòria (Matemàtiques II, Matemàtiques Aplicades II, Llatí II o Fonaments de l'art II) realitzada en la fase voluntària li modificarà la seua nota de fase obligatòria.
Per a augmentar la nota de fase obligatòria un estudiant s'ha de presentar de la fase completa.

També cal tindre molt present per als estudiants que es presenten a les PAU de juliol, que el termini per a fer la preinscripció són els mateixos per a tots els estudiants de batxillerat, termini que finalitza el divendres dia 7 de juliol a les 14 hores.

Acta Proves Lliures CCFF 2017

Aci podeu accedir a l'acta de proves lliures de CCFF 2017.

ACTA